Pored niske cene i bez ograničenja u veličini postoji i čitav niz prednosti putem ovakog tipa oglašavanja:
- oglas je vidljiv 24 sata dnevno tokom trajanja kampanje i u svim vremenskim uslovima, ne može se isključiti, prebaciti, premestiti i sl.
- doseže do većeg broja populacije, vide ga svi koji prođu pored njega
- ne ometa potrošače, ne oduzima im dodatno vreme, oni ih jednostavno vide u prolazu
- bilbordi mogu da se koriste kao samostalan medij, ali i kao podrška celokupnoj kampanji
- precizno geografsko targetiranje ciljnih javnosti (npr. ako poslujete samo u Novom Sadu, zanimaju vas samo bilbordi Novi Sad)
- materijal od kojeg je napravljen (vinil) je zaštićen od ultravioletnog zračenja pa može da se koristi u više kampanja
Postoji nekoliko detalja na koje treba obratiti pažnju prilikom izrade i postavljanja bilborda:
- tekst na bilbordu treba da ima od 5 do 8 reči jer vozač ima samo 7 sekundi da registruje poruku
- neophodan je, snažan i upečatljiv vizuelni identitet koji u kombinaciji sa kratkom porukom ostavlja dugotrajan utisak
- tekst i slika treba da predstavljaju vas, onako kako želite da vas drugi vide
- proverite vidljivost i čitljivost poruke, iako je poruka vidljiva na ekranu možda ne bude dovoljno vidljiva na bilbordu
- budite originalni i izbegavajte uvredljive sadržaje