Socijalne mreže:
Sveža zelenila i šareni cvetovi čine proleću dobrodošlicu nakon dugačke zime. Ova paleta boja sadrži sjajne nijanse zelene i korale koje će vaš dizajn istaknuti. Ove vrste boje mogu se koristiti za plakate za proleće ili letnju sezonu ili možda reklame koje žele da se nađu kao sveže i mlade.
Crvena i plava su neke od najčešćih boja koje preduzeća koriste za brendiranje i sa dobrim razlogom. Crvena kaže „pouzdana i moćna“, dok plava kaže „umirujuća i pouzdana“. Ova kombinacija boja nudi malo oboje, sa neznatno nenaseljenim nijansama koje nisu prevelike. Za konzervativne plave i sive nijanse, crvena boja daje oštrinu koja je i dalje profesionalna. Ovo bi dobro funkcionisalo u bilo kom korporativnom kontekstu ili za „ozbiljniji“ projekat dizajna.
Pustinjski pejzaži su puni dramatičnih kontrasta, a to je i ova boja. Za neočekivanu kombinaciju boja koja je više tonirana nego što je svetla i vibrantna, probajte upariti sa nijansama šljive i crvenkasto narandžaste boje.
Islandska prirodna lepota je legendarna, a ova paleta pokušava sve te dramatične kontraste. Topla, sivkasta podloga u dve gornje boje lepo se uklapa sa hladnijim zelenilom. Niz lakših i tamnijih boja vam olakšava kombinovanje bilo koje dve ili tri boje i da ih još uvek nadopunjavate.